Gjør din bedrift synlig

Vi hjelper deg å oppnå effektive og skalerbare kampanjer til avtalt tid og pris. Med våre metodikker sørger vi for at du dukker opp når folk søker etter relevante søkeord som omhandler bedriften din. Gjennom velutprøvde teknikker maksimerer vi investeringene dine ved å rette budskapet ditt til personer som aktivt leter etter det du har å tilby.

Søkemotorannonsering

Ved å annonsere i søkemotorene, eksempelvis Google eller Bing er målet å treffe forbrukeren når de aktivt søker etter et produkt eller en tjeneste. Å jobbe med synlighet i søkemotorene handler om å bli funnet når potensielle kunder søker etter noe som du leverer. Dette kan du oppnå ved å søkemotoroptimalisere innholdet ditt (organisk), eller som i dette tilfellet – jobbe med betalt synlighet i søkemotorene.

Når vi jobber med søkemotorannonsering, påser vi at de får relevante klikk til lavest mulig kostnad. Vi analyserer søkeord, skriver attraktive annonsetekster, håndterer budgivning på søkeord og styring av annonser, samt optimaliserer annonseringen din forløpende.

Søkemotor-optimalisering

Søkemotoroptimalisering, også kalt SEO (Search Engine Optimization), handler om å få nettstedene dine til å rangere best mulig i søkemotorer – som Google, Bing m.m. God rangering på eksempelvis Google betyr at ditt innhold og nettsted listes foran annet innhold, f.eks konkurrenter. Søkemotorer belønner nettsteder og innhold som betraktes som relevante for folk som søker.

Det er flere forhold som påvirker søkemotorers rangering, og algoritmene til for eksempel Google er komplekse og i stadig endring. Dette gjør SEO til et dypt og omfattende fagfelt, der mange bedrifter trenger ekstern hjelp til å analysere, prioritere og gjennomføre fornuftige tiltak. Vi fordyper oss i Googles teknologi og algoritmer ukentlig slik at våre kunder får best mulig kompetanse til enhver tid.

Konverterings-optimalisering

Konverteringsoptimalisering er aktiviteter du kan gjøre for å øke andelen besøkende som utfører en handling på nettstedet ditt. Dette kan for eksempel være at noen kjøper et produkt, fyller ut et kontaktskjema. melder seg på et nyhetsbrev, fyller ut et kontaktskjema m.m.

Et av grunnprinsippene for konverteringsoptimalisering er å fokusere på å få mer igjen fra eksisterende trafikk dvs. sørge for at en besøkende legger igjen et eller annet kontaktpunkt som gjør at du kan fortsette dialogen.

Innsikt, sporing og måling

Det er ekstremt viktig å gjøre gode undersøkelser og analyser av grunnlaget og deretter teste hypoteser underveis slik at vi kan forstå hvordan de besøkende oppfatter din nettside. Det finnes flere måter å gjøre dette på, vi benytter oss av data fra Google Analytics og videre heatmaps fra Hotjar til dette formålet. Via disse tjenestene samler vi inn data for at vi kan teste og bygge gode salgstrakter.

I vår digitaliserte verden legger vi daglig igjen store mengder digitale spor. Dette gir bedrifter og markedsførere mulighet til å målrette kommunikasjon og markedsføring på en mer relevant måte. Om du ikke kan spore eller måle effekten av de markedsaktivitetene du gjør, kan du ikke vite om investeringen var riktig eller hvordan du kan forbedre aktiviteten til neste gang. Dette kan være negativt, da det ofte er små justeringer som skal til for å gi høyere konvertering, effekt og inntjening.
 

Sosiale medier

Vi hjelper deg med å annonsere samt bygge tilstedeværelse på smarte og effektive måter i sosiale medier. Vi hjelper deg å bygge innhold som skaper interesse og som med tid og stunder vil øke din bedrifts troverdighet og digitale synlighet.

Å være tilstede i sosiale medier handler om å være tilstede på de plattformene eller kanalene som målgruppen din bruker. De ulike sosiale mediene har ulike bruksområder og ulik sammensetning av nedslagsfelt. Vi ser at mange bedrifter i dag har en Facebook- eller LinkedIn-side hvor de poster innlegg inne i mellom. Det de ofte mangler er en samlet digital strategi for både innhold og annonsering.

 Dette kan føre til at konkurrenter tar en sterkere posisjon. For å få spredd budskapet ditt til de riktige målgruppene, benytter stadig flere og flere seg av digitale kampanjer. Her får du muligheten til å styre budskapet ditt på en effektiv og profesjonell måte, samt muligheten til å treffe nye, potensielle kunder.

Noen nettsider vi har utviklet

EIWA

Rørleggerbedrift med base på Haugalandet. Nettstedet er bygget på WordPress og kunden bruker Elementor for publisering og enkel administrasjon av tekst, bilder og undersider.

JTR Gruppen

JTR Gruppen hjelper til med alt innen vann og avløp og er et av de største selskapene i denne bransjen i Norge. Nettstedet er bygget på WordPress med Elementor for innholdshåndtering. Det er også utført omfattende SEO / SEM-arbeid.

Zapit

Zapit er en SaaS-programvare innen rørinspeksjonsindustrien. Nettstedet er bygget på WordPress, og kunden bruker Elementor for publisering og enkel administrasjon.

Interessert i synlighet?