Kundecase: Slik fikk Norgesferien2020 over 4000+ konverteringer

Norgesferien2020 er et godt eksempel på hvordan en kampanje på Google kan iverksettes og ikke minst vedlikeholdes. Kampanjen resulterte i over 4000 konkrete målfullføringer (Klikk på knapper og lenker m.m.) og ikke minst hadde annonsene over 60% gjennomsnittlige topplasseringer på Google Søk.

Norgesferien2020 22

Kundecase: Ny nettside for Zapit.no

Vi har designet og utviklet en enkel og intuitiv nettside hvor hovedmålet er å introdusere de besøkende for hva Zapit er og ikke minst konvertere de besøkende til reelle interessenter ved å enten kontakte Xplorit eller gjøre en direkte bestilling via nettsiden.

zapit.no 1

Vi signerer med Renovasjonen IKS

Digital markedsføring er ikke noe nytt for Renovasjonen IKS men selskapet ønsket å styrke sin tilstedeværelse på Googles plattformer og Aukar ble valgt til å bistå selskapet med oppbygging av ny Google Ads konto, i tillegg bistår vi selskapet med rådgivning innen for konverteringsoptimalisering og søkemotoroptimalisering. Vi er allerede godt i gang og gleder oss til fortsettelsen!

nyheter renovasjoneniks

Kundecase: Synlighet for Verify Sertifisering

Over en 3 måneders periode økte vi CTR (click-through-rate) på deres kampanjer med 180,8%, og det var nå mulig å spore leads samt rette annonseringen mot den riktige målgruppen (B2B). Nå kunne man definere deres annonseringskostnader og konsentrere seg mot B2B markedet som var klar til å kjøpe deres tjenester.

Emanuel scaled 1
Rull til toppen